среда, 1 июня 2016 г.

Модуль 7-8-9

Під час роботи ми з'ясували як допомогти учням подалати труднощі при переході від звичайної для них ролі при традиційному навчанні до інших ролей при навчанні за методом проектів. Я створила приклад учнівської роботи: презентацію, та вікі-статтю.
У цьому модулі я дізналася про те, як можна використовувати різні засоби оцінювання для диагностики рівня розвитку учнів.
Ми проектували власну систему оцінювання, обговорили ідеї залучення учнів до процесу оцінювання. З'ясували, що коли учні залучені до процесу оцінювання, вони розвивають навички самоконтролю над своїм навчанням і почувають себе успішними та здібними. Я буду більш широко використовувати методи само та взаїмооцінювання.
У цьому модулі ми обговорили, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні, проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів. Я намагалась при внесенні змін до плану вивчення теми врахувати навчальні потреби різних учнів. У своєї роботі я завжди намагаюсь адаптувати навчальний процес до потреб різних учнів з метою підвищення мотивації саморозвитку.
Ми ознайомилися із класифікацією диференціації навчання та обговорили, на якому етапі проекту якій метод диференціації краще використовувати. Я ознайомилась із перевагами формуючого оцінювання.


Комментариев нет:

Отправить комментарий